Na této stránce naleznete informace k převzetí zásilky, příklady reklamací, které jsme byli nuceni zamítnout a jak k jednotlivým škodám přistupovat.
Zboží z našich skladů expedujeme zkontrolované a řádně zabalené, nicméně při přepravě se může poškodit nesprávnou manipulací nebo špatným zajištěním ve vozidle.
V okamžiku kdy zboží předáme přepravci přechází zodpovědnost za zásilku na něj, který si vše kontroluje, jakmile řidič zboží u Vás vyloží a podepíšete dodací list odpovědnost přechází na zákazníka. Apelujeme na Vás, abyste si zásilku při převzetí pečlivě zkontrolovali, jelikož při případné zpětné reklamaci nemůžeme škodu nárokovat po dopravci. V případě, že vidíte jakoukoliv mechanickou vadu na zboží (promáčknuté, prohnuté, potrhané), vždy vše zapište na předávací protokol, to znamená zboží převezměte, ale s výhradou. V případě velkého poškození či deformace zboží doporučujeme zásilku odmítnout a nepřevzít.
Přebírání zboží s výhradou
Sdělíte dopravci (řidiči), že zboží je poškozené a převezmete ho s výhradou, to znamená že v jste dali dopravci na vědomí, že zboží může být poškozené. Řidič Vám dá na vaši žádost podepsat formulář, kterým podáváte onu výhradu.
Zákazník zboží přebral bez výhrady, a to i přesto, že si všiml viditelného poškození obalu. Po následném rozbalení zjistil, že pouzdro bylo opravdu poškozené(prohnutý rám pouzdra). Reklamaci, která byla podána, jsme byli nuceni zamítnout jelikož se nejedná o skrytou vadou a po převzetí zboží BEZ VÝHRADY, dopravce za stav zboží již nezodpovídá.